Asu34 bodrumda yaşıyorum bende. Milas izanda süleyman beye gdiiyordum evlenmeden önce sorunlarım oldugunda. Gebelik ve dogum için hiç ona gitmedim. Ama diger sorunlarımda tedavisi iyiydi. İyi bir doktor ama orası da devlet gibi çok kalabalık oluyor. O yüzden herkese fazla fazla vakit ayıramıyor diye düşünüyorum.