Evet kızlar dün bebeğimi aldırcam diye bir post açmıştım elhamdülillah rabbim beni o buhran halinden çıkardı ve kendime geldim .. bebeğime kiymayacagim .. suanki sorum başka .. kızım 5 aylık ve 1 aylık hamileyim .aralarında 13 14 ay olacak yani iki sezeryan arası 13 ay olacak bu durumu yaşayan annelerden desteğe ihtiyacım var bir sıkıntı olurmu ? Neler yaşadinız