Gecen hafta özelde baya detaylı muayene oldum. Doktorum çok ilgilendi herşey çok güzeldi hareketlerini izledik ölçümleri yapıldı neredeyse yarim saat ilgilendi cok memnun kaldim hicbir problem yoktu, daha once de ikili tarama olmuştuk o da sorunsuzdu , biz onceden devlet hastanesinden de randevu almistik daha once, bu pazartesi için, almisken de gidelim dedik, birde cinsiyet net değildi gecen hafta onun da meragi ile gittik. ben cinsiyeti dusunurken doktor daha onemli seyler var dedi tabi ben gecen hafta gittiğim için doktora, hicbir olumsuzluk düşünmedim,,,Neyse uzandım ultrasona basladi doktor ve pat diye kalbi atmıyor dedi ,o an şoka girdim sizin cihazınız iyi değildir yanlışlık vardır falan filan, hemen kendi doktoruma gittim icimde bir ümitle ama malesef :((( kaybettik kuzumu:(((, doktorum çok yeni olmuş hic bozulmamis bile dedi kalbini felan gosterdi, daha dün felan durmuş kalbi dedi, sebep olarak pıhtı atması yada kalp krizi olabilir dedi ama net birşey değil tabi ama o da çok şaşırdı başka olumsuz hiçbirşey yok çünkü gayet iyiydi ama olabiliyor malesef dedi. Cok zor oldu aglamaktan bittim.:(((Bir şekilde kabullendim artik kendi saglimi düşünmeye başladım ağlaya ağlaya Dün sabah balıkesir şehir hastanesine geldik, ilk gün bir dil alti bir alttan iki tane bugün iki dil altı bir alttan 3 tane dusuk hapi verdiler iki gündür hastanede yatıyorum ama hala kanamam olmadı öyle çok bir şancı da olmadı hafif sancılandım ama hiç bir kanama lekeleme yok…önceden sezaryanli olduğun için hapı çok yüksek dozda varmıyorlarmış yırtılma felan olur diye, birde bebegin haftasi 10 hafta uzeri oldugu içinde mi uzun sürüyor bilmiyorum ama hala bekloyorum …Ozeldeki doktorum rahmin dar olduğu için uzun sürebilir dedi, normal dogum gibi olacakmış, once ilaçla kanama baslayacak daha sonra kalanlar kürtaj olacak , benzer durumu yaşayan var mı acaba:(###