Gamziiii Kızlar 37+3 günlük hamileyim Kalçalarım çok ağrıyor yürümekte zorlanıyorum bu gibi durumları yaşayan var mı??
Mervetekmn Gamziiii ayy bende öyleyim ama ben 19+5 hamılelıgımın basından berı var ama oluyormus o çok yürüyünce ben oluyor
Mry02 Gamziiii 13 haftalık olduk bugün ve yere oturamıyorum oturunca belim takılıyor zor yürüyorum, bugün başladı bel ağrım ayagıma vuruyor ya niye böyle oldu acaba fikri olan var mı😔
teletabi Gamziiii canım bende 37+6 yım şuan aynı durum bende de var. Bebek kanala indiyse baskı yapıyor o yüzden ağrıyor bende yaşıyorum. Haftası erken olan arkadaşlar evet sizinki magnezyum eksikliğinden oluyor 🥰doktorunuza danışırsanız magnezyum desteği verecektir
Glysrcn Tam da şuanda çekiyorum üstelik 10+6yım henüz 😣 kuyruk sokumu ve kalça kemiğime vuruyo düzeltmiştim iki gündür akşamüzeri evi süpürünce yine başladı 😣
Cnsuushnn Kızlar bende aynı sorunu yaşıyordum doktor kilodan kaynaklandığını söyledi bana suan 35+2 ve 17 kilo aldım