Esmerkiz34 asla korkma.Rabbim Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Kalbini içini ferah tut. Ben 12 haftalıkken sabah bi uyandım pijamam adet kanamasının 3 katı bir kan düşün yatağa geçmişti. Altıma işedim sandım ben öyle bir kanamaydı. Gördüğümde şok oldum daha sonea tuvalete oturduğumda bildiğin musluğu açarsın ya aynı o şekilde kan aktı. Bak korkman için anlatmadım yani daha beterini yaşadım. Asla korkma. İğne yaptılar iki tane daha sonra eve gönderdiler. Bırak evi tabiri caizse bok götürsün ama asla ağır iş yapma. Dinlen hep. Ben asla ağır iş yapmadım. Mutfağımı bile akşamdan akşama toplardım. Tektim ben kimse yoktu yanımda eğer yanına gelebilecek biri varsa daha rahat edersin. Şuan 26 haftalık oldum Allah’ıma bin şükür sorunumuz yok. İçini ferah tut kendine dikkat et Allah’ın izniyle bir şey olmaz. Ama önlemini al