merhaba kızlar 37+2 olduk
Son 3 gündür göbeğim çok sertleşiyor bacak arama bir ağrı giriyor sanki bebek kendini aşağıya itiyor 🥺
Bebegim gelişimi 3hafta ilerde kilosu 2hafta ilerde gidiyor
Dr.her an gelebilir dedi karnin sertlesirse bebek hareket etmezse asagiya baskı olursa gerçek sancı olur dedi
Ikiniyorum ama karnim cok sert oluyor
Sizce ne yapmam lazim