Hamiş anneler ilk hamileliğim 37 haftalığım şu bir aydır yediğim herşeyi çıkartıyorum miğdemde hiçbirşey durmuyor sıkıntıdan dolayı diye düşünüyorum kasıklarım karnım ve bacaklarımda çok fazla ağrı var doktora gitmekte istemiyorum açıklık varmı diye bakıyorlar sürekli ama açıklığım yok çok fazla kilo kaybı yaşıyorum oğluşum da benimle birlikte kilo kaybı yaşar diye korkuyorum yada doğana kadar kilo alamaz diye korkuyorum sizce napmalıyım hiç iyi değilim