dilanisik merhaba bugün 36+6 olduk çatı muayenemiz var o yüzden o işi halletmek istedim. Normalde lazerliyim ama tabii hepsi bitmiyor malum kalanları aldırdım dün ağdayla 7 sene sonra ilk defa ağda yaptırdım. Yapan abla 2 ay idare eder seni dedi. Bugün muayene olmasaydı bir-iki hafta daha beklerdim ama mecbur kaldım. Ama doğuma kadar idare edeceğini düşünüyorum.