Merhaba herkese
20. hafta kontrolümde bebeğin olması gerektiği yerden aşağıda olduğunu söyledi dr.Ultrasonda göründüğü kadarıyla poposu aşağıda duruyordu.Rahim ağzı kontrolü yapıldı ağız kapalı.Bu durumun benden kaynaklı olduğunu söyledi dr.Hamilelik döneminde çok yürüyüş yaptım ondan kaynaklanabileceğini söyledi dr.Daha önce bu durumu yaşayan varmı?