Bu aralar pek çok post açıyorum ama sorularımın cevabı da hep burda 😁😁. Ben muğla fethiyede oturuyorum hep esnaf hastanesine gittim kontrole ama doğum fiyatı bizi biraz aşıyor acaba aranızda özelde muayene olup devlette doğum yapan var mı. Yani acaba sonradan gelip doğum yapıyorum diye farklı muamele görür müyüm diye düşünüyorum malum devlet hastanesi . Kafam tam karışık bana bi yardımcı oluverin🤔😏