Öncelikle herkeze merhaba buğün doktor kontrolünde doktorum bebeğimin beyninin sağ tarafının diğer tarafına göre daha az geliştiğini söyledi beni arkadaşı olan başka bir profesör Doktora. Yönlendirdi oda erkek bebeklerde genellikle bu durumun görüldüğünü söyledi muhtemelen bişi çıkmayacağını tahmin etti ama 2 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı daha önce böyle bir durum hakkında bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim