Şükürler olsun kızımı kucağıma aldım
kızlar hamilelik sürecini geçiyorum öyle aman aman bi rahatsızlığım olmadı
burda hikayeleri okurdum insanlar nasıl doğuruyor benim iğneden ödüm kopuyor derdim ki muayenede doktor kan tahlili istese tansiyonum oynardı 😁 bazı hikayelerde canım çok tatlı ama doğurdum diye okuyunca insan diyor ki benimki kadar tatlı olamaz herhalde canı 😁
neyse gelelim hikayeme. 17 ağustos günü sabah belimde bi ağrıyla uyandım lavaboya gittim nişanım gelmiş hemen doktoru aradım çok panik oldum gel muayene edelim dedi bu arada haftam 38+2ydi eşimi aradım fırlayarak geldi iş yerinden bi telaş 😂 1 cm açıklık sancılar 20lerde yatış yapmayayım sancını bekle her an gelebilirsin bence dedi eve döndük akşam oldu benim belime ağrı giriyor belli bi süre sonra çıkıyor neyse yatayım dedim saat on bire geliyor oh rahat rahat uyuyacağım dedim uzandım foşurt diye içimden bişey düştü suyum geldi anladım annem aşağı katta namaz kılıyordu önce ona gittim namazı bozdu 😁 sonra eşimi uyandırdım depend taktım hastaneye gidene kadar suyum gelmeye devam etti gittik ebe kontrol etti iki üç santim açıklık dedi doktorla konuştu yatışım yapıldı serum bağladılar damar yolu açıldı sonra sancılarımı beklemeye başladım sancı 40larda ben yerlerde 😂 ama sancı geçince hayat toz pembe benim canım çok tatlı gerçekten sakın gözünüzü korkutmasın bu sancılar. epidural istediğimi söyledim 4 cm açıklıkta epidural vuruldum ben biraz kötü oldum kustum odama geldim epiduralden sonra sancılar sinek ısırığı gibiydi 😁 üç saat sonra ben yine sancıları şiddetle hissetmeye başladım ebe açıklığı kontrol etti dokuz dedi ikimiz şok 😂 suni sancı vermediler kendi sancımdı saat on ikiden altıya kadar açılmam dokuz cm olmuştu hemen doktorumu çağırdılar doğum haneye gittik çatala çıktım o arada bi epidural iğnesi daha istemiştim doktor biraz uzatır süreyi bi saat daha bekleriz dedi ama yarım saat sonra ıkınma hissim gelince doktor geldi doğumhaneye kesi attı üç dikişim var bu arada ıkın dedi inanın önceden ıkınamam diyeniniz varsa o an yapabiliyorsunuz merak etmeyin üç ıkınmada kaydı kızım Doktorun eline. Hemen ten tene temas yaptık hoşgeldin kızım şükürler olsun dedim sonra doktor dikişlerimi attı acı hissetmedim sadece dokunduğunu hissettim epidural iyi oluyor dedi ve bebeğin eşi düşerken acı oluyor diye okumuştum bu forumda hiç öyle bişey olmadı doktor karnımı ovdu hemen çıktı hiç öyle ikinci bi doğum gibi değildi
gözünüzü sakın korkutmayın ben korkudan az kalsın sezeryan isteyecektim evet öyle acısız bi süreç değil ama bebeği kucağınıza alınca hepsi bitip gidiyor şimdi kızım Belgin beşiğinde uyuyor 18 08 2020 saat 6:45 te dünyaya geldi bugün evimizdeyiz şükür tek sorunum sütüm çok yok mamayla destekliyoruz dua edin sütüm bollaşsın ben doğuma girecek herkese dua ettim doğumda
işte benim hikayem böyle 🐣❤️
@NaimeYilmaz sabitler misiniz 😌