0101sevo ben coraspirin ve iğne kullandım hamilelik boyunca. Normal doğum olarak hastaneye gittim ama ağrım çok oldu..doktorum biraz daha sabredersen epidural yapcam dedi ama ben sabredemedim..sezaryan istedim. Sezaryanda da spinal yapalım diye beni ikna etmeye çalıştı ama ben ameliyathane ortamını görmek istemediğim için genel oldum. Yani doktorum dan hiç öyle bişey duymadım..hamileyken özellikle sormuştum normal doğum olur mu diye evet olur demişti. Ki epidural yapalım da dedi doğum sancısı aninda