Kızlar et haşladım yaklaşık 1.5 saat falan haşlandı sonra benim düdüklüm yok nohutları attım nohutlar tabiki çok piştiği için rahat 2 saat oldu pişiyo etlerde içinde etler liğme gibi oluyo çatalı vurunca hemen parçalanıyo ama baktım sanki içleri toz pembe gibi kalmış bişey olur mu nerdeyse 3 saattir haşlanıyo yani mikrop varsa ölmüştür herhalde