Mom36 Dün bende kan verdim Bu akşam internetten sonuçlara baktım eşim de evde yoktu ve sonuçta kocaman böbrek yetmezliği yazıyordu ve ben korkudan kendimden geçmişim sonrasında doktorumun numarasını buldum ve sonuçları attım bana böbrek yetmezliği yok sadece gutr çıkmış dedi yeniden doğmuş gibi oldum… am o sonucu görünce aklıma direk bebeğimi alırlar mı geldi kendimi zerre düşünmedim eşim iş yerindeydi gelemedi resmen cehennemi yaşadım çok kötüydü çok yarın randevum var tekrardan üstünde konuşucam bu konuyu… böyle bi anımı paylaşmak istedim.. Rabbim bu durumda olanlara yardım etsin şifasını versin inşAllah 🤲🏻