simal_ruzgari selam kizlar… yarin icin denize gitmek gibi bir hayalim vardi fakat biraz once nişanım geldi😮sizce denize girecek olan ben mi yoksa hayalim mi🤔 yani bu durumda denize girmemde bir sakinca var mi? lutfen yardim…
nuryadaperi simal_ruzgari canım bence çok girmek istiyorsan bir doktoruna sor bir sakıncası olur mu diye. Ben bilemedim sakıncası olur mu olmaz mı… ama ben senin yerinde olsam evde bol bol dinlenerek heyecanlı bir şekilde doğumumu beklerdim 😊
yigitalpinannesi40 Bence girme denize birde sancın başlar orada tuzlu tuzlu doğuma gidersin. Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin insallah sağlıkla gelsin 😊