SedanurAydnAta Kızlar dün 10 haftalık olduk idrarımı yaptıktan sonra kokusuz yapışkan bi akıntım oldu. En başından beri zaten oluyordu ama bu ilk defa oldu. Doktor akıntı çok normal kanama olmadığı sürece sıkıntı yapma demişti. Böyle bir durum yaşayan var mı
snmacan SedanurAydnAta normal bir süreç hormonlarından dolayı oluyor Koku kanama veya renk değişimi varsa mutlaka doktora gitmelisin.
SedanurAydnAta snmacan kanama yada koku yok. Ama ilk defa böyle bişey olunca korktum internette çoğu sayfada bebeğin sıvısı falan yazınca günü zor sabah ettim 😶
snmacan SedanurAydnAta internette malesef bilgi kirliliği çok yoğun. Bu sebepten dolayı doktor sitelerini takip edebilirsin ama en önemlisi doktoruna sorarak hareket etmen her zaman daha güvenli emin ol.. 😊👍