Canlar 37+0 dayız bebişin kilosu 3400 gram. Erken doğum gibi bir belirti yok. Gününe kadar beklediğinde yani 3 hafta sonrasında acaba normal doğum sezaryana döner mi bu kilolarda. Veya kaç kilo olur sizce??🤔 Doğumu etkilemeyecekse ve sağlıklıysa memnunum ama kilonun doğumu zorlaştırdığını biliyorum