Tuanatt Kızlar gebelikten önce haftada bir kokoreç yiyen bir insanım 8 haftalığım aşırı canım çekiyor yiyip de zararını gören var mı korkuyorum ama canım da istiyor napıcam bilemedim doktora danışan varsa yazabilir mi 🥺
Huriyeolgn Tuanatt benım doktorum canın bıseyı cok cekerse tadımlık yıyebılırsın demıstı canım daha yenı dısarıdan bıseyler yememeye calıs dıye uyardı 😕
MYstryy Tuanatt abartmdan yedigin surece skntı yok misal kola da zararlı aslında 2 gundur acayip canim cekiuor normldede icmem hic ama resmen kokusuyla yasiyodum. Yarim bardak ictm kendimize eziyet etmenin anlamida yok
Anne2_ Tuanatt 34 haftalığım bi kaç defa yedim bişey olmadı bende çok seviyorum kilo almak istemiyorum yoksa yerim
_Semtember_ Tuanatt temiz olan yerden 5 kere falan yedim heralde. Sadece kokoreç olsa iyi diğer sakatatlardan da yedim 😂 çok şükür bisey olmadı 😊
Naren1 Tuanatt doktorum sadece tadımlık dedi bana sakatat yasak mide de bakteri oluşumunu kolaylaştırdığı için az yemen iyi olur gibi seninde
Pnr-omr Tuanatt canım bende kokoreç çok seven biriyim doktoruma sordum iyice pişmiş oldugu sürece sorun yok yiyebilirsin demişti bende 31 haftadayım 7 8 kere yedim bir şey olmadı