Naz3365 35haftalık 36ya girmek üzereyim kızlar dünden beridir sırtım acayip ağrıyo heran adet olcakmışım gibi neyin nesi bu hastaneye de gitmek istemiyorum alttan muayene için henüz erken bence korkuyorum erken doğum olmaz dımı
Sydabdk Naz3365 dün aynı şekilde ben de ağrıyı çektim tam on iki saat aralıklarla tabi ki o korktuğum muayeneyi de oldum 3cm açılmamış olmuş sende istersen bı dontoeunla konuş
Ozgl Naz3365 korkmadan acil olarak doktora gitmelisiniz bence çünkü ben ilk doktoruma kasık ağrısı hissettigimi söylediğimde bizim korkmamiz bakmamız gereken ağrı adet sancısı gibi olur demişti eğer öyleyse hemen gel demisti
Naz3365 Sydabdk Ay yapma ya dün geceden beridir deliksiz ağrı var şuan kaç haftalıksın ? 3cm açıklık fazla değil mi ya çok üzgünüm şuan gitmek istemiyorum doktora
Sydabdk Naz3365 37+2 haftaligiz ama daha işte evimdeyim hastaneye yatis yapmadim.sancim siklasirsa gidecegim..
Naz3365 EdaMesut haklısın vr daha ağrım devam ediyo çok aşırı değil hafif ama adet olacak gibi akıntım normal de yoktu akıntım da olmaya başladı
EdaMesut Naz3365 bekleme derim. Bebeğinin doğumu ne zaman olursa olsun yeterki sağlığı iyi olsun. Erken diye riske atma.