Gd1992 Kızlar bugun doktorq gttık doktor rahmin kapalı korkma dedi ne demk dedm yanı erken dogum rıskın yok demk dedi ama yinede ilk soyledıgınde tedırgın oldum ıster ıstemez bnde dıyorum rahmin kapalı ne demk
Babyy1S Gd1992 e doktor demiş ya rahim ağzı kapalı bebek doğum pozisyonu na girse de erken doğum olmaz demek istemiş benm ki doğum pozisyonundaydı 20haftalikken rahim ağzı kapalı döner demisti şuan 23 bakalm haftaya ne olmuş yani kötü bir şey demems doktor
durununannesii Gd1992 bende 20li haftalarda kasıklarım ağrıyo demiştim doktora baktı ve rahim kapalı dedi bende anlayamamıştım