D27777 Kızlar benim aşırı nefes darlığı sıkıntım var ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum durduk yerde boğuluyorum sanki doğumumada az kaldı normal doğuma etki edermi cok tıkanıyorum birde demir depolarım boşmuş bir türlü kanım olmuyor hep kansızım napsam olmuyor kendimi cok rahatsız hissediyorum cok
ecembugra53 D27777 canım nefes darlığı ciğerlerden kaynaklı oluyor baskı var sonuçta kansixlık için 1 kaşık pekmezi su da aç iç keçiboynuzu pekmezi ama kan değerim artar
ecembugra53 D27777 anlıyorum canım kansızlığa erik c vitamini bunlsr iyi geliyor pekmez siyah kuru üzüm bunları bol tüket canım ilaç aldın mı kansızlık için
TugceS92 Ben de 37+6dayim,uzaninca yatinca derin nefes alamiyorum o yuzden uyuyamiyorum suan,yapacak bir sey var mi acaba bunla ilgili