Doga12345 ben bir hafta önce yaptım epiduralli normal dogum. Asla dogumumu yavaşlatmadı,asla vakuma ihtiyaç duyulmadı ve asla ıkınma hissimi kaybetmedim. Kesinlikle müthiş bir buluş. Ben tek doz aldım 5cm açıılıkta takıldı. Gece saat 1 bucuk da ve 04:11 de doğumumu yaptım. Ben sadece sonrasında baş ağrısı çektim ama bitti eğer hastanen de varsa hiç düşünmeden öneririm :) sormak istediğin seyler varsa seve seve cevaplarım:)