Kızım doğduğu ilk zaman testlerden geçmişti. Bir değeri az aldığı için ileri tetkik istendi her ihtimale karşı. Bera (ABR) testinde sağ kulağında çok hafif sol kulakta da orta derece işime kaybı çıktı. Daha 45 günlük olduğu icin 3. Ay tekrarlanacak test. Bu düzelebilir de ilerleyebilir de denildi. Bu şekilde basına gelen var mi ? Aşırı moralim bozuk 😰