Mervetosunn Kızlar bir senedir Ankaradayım o yüzden pek bilgim yok hangi özel hastaneyi ve doktoru önerirsiniz gebelik takibi ve doğum için. Bu arada Mamakta ikematgah ediyorum Mamak tarafı ve yakını olursa daha da iyi olur 🙏🏻
Nesrin_sipahi Mervetosunn natoyolunda natomed var cnm Taner bey öneririm çok iyi bir doktor ben annemlerde geldikçe kontrolümü onda sağlıyorum
Ebru_06 Mervetosunn natomed var doktoru çok iyi bir dr benim gittiğim hastaneyi önerebilirim özel keçiören hastanesi mustafa kürşat hoca çok memnunum
Mervetosunn Nesrin_sipahi şu an Natomed e gidiyorum canım da başka doktoruna muayene oluyordum hmm Taner beyi değerlendiriyim yine ama Natomed de bir de yenidoğan ünitesi yokmuş öyle duydum emin olamadım hastane hakkında
Mervetosunn Ebru_06 natome de gidiyorum iki aydır canım zaten hmm değerlendiriyim dediğin hastane ve doktoru çok teşekkürler 🥰