Gokcin Merhaba canlar.26.haftamizdayiz elizanimla🙏🤗 doğum yavaştan yaklaşırken korku heyecan da yavaş yavaş geliyor epizyotomi yapıldığında hissediyormusunuz veya hissettiniz mi acı oluyor mu?
Esrelf Gokcin (normal doğum yapmadım) lokal olarak anestezi yapıyorlar. Anneye hissediyor musun diye sorup öyle kesiyorlar. Hissediyorsa biraz daha anestezik ilaç veriyorlar.