Mucizeninannesi2 Haddinizi bilin lütfen. Benim eşim de doktor. Risk almaz akıllı doktor bunun okumayla ,yılıyla alakası yok. Yıllardır içindeyim bu mesleğin. Size bişi olmamış olabilir. Düşük ve erken doğuma götürüyor bu tıpta kanıtlanmış bir olay. Siz iki doğum yapıp tecrübe sahibi olmuş olabilirsiniz. Bir sürü annenin hakkına girmeyin. 2000 de ki hcg ertesi gün 4000 i görecek zaten. Ben tıbbı bilgimle konuşuyorum siz annelik tecrübenizle. Kimseyi korkutmuyorum. Bilgi paylaşmak platformu ise burası bende paylaşıyorum . Siz o süreci atlattınız risklerini bilmediğiniz konuya dahil olmayın lütfen!