Kizlar merhaba 25 haftaligim ayrıntılı USG de doktor sivin fazla ama risk gurubunda değilsin dedi kendi doktorumsa yüksek sıvı dedi şeker hamur işi hepsini yasakliyorum dedi beni tekrar perinatolojiye gönderdi bütün testleri yaptılar herşeyim normal çıktı şekerim falan da yok yani çok üzgünüm kizlar kafamı takmadan yapamiyorum çok moralim bozuk