Merhaba hamileliğimin 16 haftasındayım baştan beri tüm tahlillerimi zeynep kamilde yaptım istanbul’da. Özel hastanede doktorun istediği tahlilleri devlet hastanesindeki doktorlara gösterip fikirlerini alıp hepsini yaptırdım. Bu postu açmamın sebebi 2li testim için ben ikili teztimi 29 temmuzda verdim ve 18 ağustosta sonuç aldım. Bana 10 güne sonuç çıkar demişlerdi belki bayramdan dolayı bir gecikme oldu bilmiyorum ama baya tatilimi falan bıraktım istanbula geldim çünkü online laboratuvar sonucumu göremedim panik yaptım. Sonra bir kaç gün bakmadım sinirim bozuldu çünkü. Bugun randevulu doktora gittim zeynep kamile temiz çıktı çok şükür laboratuvar sonuçlarını online Görebilecek miyim diye girdim ve göZüktü ben zeynep kamilde görebiliyorum ikili test gözükmüyor demişlerdi ama çıktıysa sonuç göre biliyorum. Sizlerde göre bilirsiniz zeynep kamile gidiyorsanız. Renkli ultrasonda var orada. Dışarıda 300 tl vermek var birde ücretsiz yaptırmak var. Allahıma çok şükür maddi olarak durumumuz da gayet güzel. Ben özel hastanelere hem güvenmediğim için hemde sgk varken kullanmamayı mantıksız bulduğum İçin hep devlete gittim. 2li testimin 8 gün geç çıkması dışında ben memnunum. Devlet hastanesini ben tavsiye ederim. Sevgiler.