Kızlar çok üzgünüm eşimin iş yerinde biri korona çıkmıştı tedbir amaçlı test yaptırdılar ve eşimin testinin pozitif olduğunu öğrendik bugün ve günlerdir normal olarak hep beraberiz beraber yatıp kalkıyoruz bugün bende test yaptırdım çok büyük ihtimalle benim de pozitif çıkacak ama eşimde hiç bir belirti yok bende de sadece kas ve eklem ağrıları var hamileler için nasıl bir yol izliyorlar bilginiz var mı 9+2 haftalık hamileyim bu arada