Mervekara12 ne alaka ya sen millete inan hic bakma herkeste farklıdır bu durum.. epidural gibi düşün kimisine bel agrisi, bas agrisi yapar kimisine sızı bile yapmaz. Normal dogumda oyle kimisi biraz cok ceker, kimisi daha kolay dogurur yaşamadan bilemeyiz.. ben normal dogumdan korktugum icin insallah sezeryan olurum diye dua ediyordum ama yurt disinda anne yada bebek tehlike altinda değilse sezeryan yapilmiyor yani pasa pasa normal doğurmak zorundaydim.. en son kendimi oylede boylede 2 gunde sanci ceksem bu çocuk icimden cikacak , icimde kalacak hali yok dedim. 42 haftaya da gelince cok zorlandim dogurmak istedim artik.. bi sivilcemi patlattiklarinda camlara cikip polisss cagirinnn diye ciglik atan , ufacik agriya dayanmayan ben çatır çutur dogurdum vallahi halada inanamıyorum. Kendine guven canim millete bakma. Inan normal doğurdum o an kalktım yatagima kadar kendim yürüdüm , kizima direk bakabildim.. sezeryan da evet o an sanci bisi yaşamıyorsun ama onunda acısı narkoz geçtikten sonra cikiyor.. yani sezeryan da kolay degilll.. sadece normal dogumda o an cekiyorsun doğumdan sonra bitiriyor, sezeryanda dogumda cekmiyorsun dogumdan sonra başlıyor hersey. Bence kendi kararini kendin ver milletin dediğine de bakma