Gamzedmn canım bende dış gebelik yaşadım 15 gün hastanede yattım ve iğneyle düşürdüler öyle bende kanama felan olmadı ilk hafta iğne etki yapmadı 2. Hafta tekrar vurdular o etki yaptı ama modada kanama yaşamadım betam düşmeye başlayınca sadece kahve leke gelmeye başladı betam istenen düzeye geldiğinde ise taburcu olduktan sonra evde kanama oldu oda doktor normal dedi