Kızlar 38+4 haftalık hamileyim. İç çamaşırıma selpak koymuştum birden böyle çok idrarim geldi lavabo ya gittiğimde selpakta kahverengi lekeler vardı nişan diyolar sanırım. Sonra sildiğimde tekrar sıvı bir şekilde ve kahverengi bir şey geldi. Hafif karın ağrım ve bel ağrım var . Sizce doğururmuyum ? Çok panik yaptım .