yasen1 Merhabalar seker yukleme sonucum 225 cikti Diyete basladim bugün dahiliyee doktoru 2 hafta diyeti uygula ve gek 75 mg yapicaz seker yuklemesini tekrardan dedi 2 kere seker yüklemesi zararli olmazmi korkuyorum diyetle düşmez ise insulin dedi ben gbi olan varmi acabaa😔
Hazalperi yasen1 bende iki kere yaptırdım bi 50 birde 100 gram ilk gün kötülendim sonra bir problem olmadı
DamlaNur29 yasen1 kaçlık yaptırdınız bu kadar çıktı benimde 216 cıktı 2 hafta diyet yaptım düşmedi ama doktorum bi Daha yapalım şeker yüklemesi de demedi bence yaptırmayn 2. Yi ilkinde cıkmıs zaten insilünde kötü bişey değil ben 4 doz vuruyrm ancak o şekilde düşüyor
1cnr1hrm yasen1 İlk yükleme 173 ikinci yükleme 198 çıktı,ilk 50 sonra 100 luktu.Ben hic etkilenmedim.Diyet ile iki hafta sonra açlık tokluk bakıldı düştüğü için ilaca gerek kalmadı, diyete devam ediyorum.İnslh diyet ile sizinde düzene girer 🙏
Kasimannesi_ yasen1 canım bu şeker yüklemesinin gerekli olup olmadığının kararını nasıl veriyor doktor yani bi anormallik görmesi şart mı
yasen1 DamlaNur29 Benim.doktorum direk dahiliye yonlendirdi 50 mg yaptirmistim dahiliye doktoru diyetisyene yonlendirdi 2 hafta diyet sonra 75 mg yukleme yapicaz ona göre insulin dedi hergun olcuyormusunuz siz acaba
yasen1 DamlaNur29 Bana daha ölç falanda demediler korkuyorum o seydende ama alışırım herhkde basa geldimi nabalim hersey evlatlar icin Insalllaah sizinde duser kurtulursunuz tüm hamileler kurtulsun bu sekerden
DamlaNur29 yasen1 amin inşallah 3 4 haftam kaldı bekliyorum umarım doğumdan hemen sonra gider istediğmi yerim🙏
yasen1 DamlaNur29 2 gundur bende diyetteyim mormalde hersey yiyormusum agzim bos kalmıyormustu bunu anladım umarim geçicektir insalllaaah
yasen1 Kasimannesi_ bende blmiyorum bebek iri olunca veya suyu cook olunca diye bliyorum ama ben 10 kilo aldım buyuk ihtimal bundanda istemiş olabilir ama doktorlar genelde istiyor