Gonay aşkım benimde 3 hafta önden gidiyordu bir sıkıntı yok ama normal dogum yapamazsın dedi 2 hafta sonra gel eger kafası büyükse hala sezeryana gün vercem dedi tam randevu aldıgım günün gecesi suyum geldi ve normal dogum yaptım cocuk cikarcıkmazda minicik kafa gördüm hocaya dedimki hocam bebegimin kafası minicikmis ya dedim otobus kafa degilmis dedim güldü bazen makina yanılabiliyor dedi benim 3 abim var bende dahil kafamız kocaman annem bize hep otobüs kafa der dedim acaba oglusumdamı öyle oldu ama bir görsen minnacık hic korkma canı. ❤