ozgemelantunc Merhabalar arkadaşlar,folik asiti kaçıncı haftaya kadar kullandınız? 15.haftadayim doktorum bana bıraktırdı ama doğuma kadar kullanıldığını duydum sizler ne durumdasınız ?
Cicilibicili ozgemelantunc 12. Haftaya kadar kullanılıyo. Ondan sonra farklı takviyeler veriyolar. Demir hapı vs.
Babyy1S ozgemelantunc zaten demir takviyesi omega ve kan ilacı kullanilcagi icin bunlar yeterli oluyor 12 de bıraktım yazdıklarimı kullaniyrm degerlerim ve bebis te gayet iyi 1hafta ondeydi en son gittigimde
ilknr_ylmz94 Benim doktorum kutu bitene kadar kullan dedi 14.haftadayım yaklaşık iki hafta daha kullancam
Mucizeninannesi2 Folik asit ilk 3 ay önemli benimde doktorum 13.haftada bırak artık fayda etmez dedi doğuma kadar kullanan olduğunu sanmıyorum
ozgemelantunc Mucizeninannesi2 bi arkadaşım ben doğuma kadar kullanmıştım dedi ama belki başka bir ilaçla karıştırmıştır,teşekkürler 😊
DlgluSeyda Haftada kutu bitti yeni almana gerek yok demişti doktorum o zaman bıraktık. İlk 3 ay kullaniliyo genelde 12 de biraktiriyolar zaten. Ya da az kaldysa bitene kadar kullandiriyolar
spaceship Haftaya kadar kullandım, sonra vitamine geçtim. Onun içerisinde de zaten aynı miktarda folik asit var.
Temmuz7 ozgemelantunc bana da 12. Haftada bıraktırdı multivitamin yazdı onun içinde var yine folic asit
Edae Ben de bugün kontrole gittim 12+3 ikiliye gitmiştik. 1 hafta daha kullan bırak folik asiti dedi onun yerine d vitamini ve sidefer kan hapı yazdı bunları kullan bundan sonra dedi.