Bsrlmnemr normalde 39 da olacaktım ama.oglum bekleyemedi 38 de oldum. Gece 3 buçukta doğum yaptım. Öğlen 12 de ayağa kaldırdılar. Sonra hiç yatmadim zaten. 2. Gun kendi basima oturup kalkmaya başladım. 3 4 güne de her işimi kendim yapabiliyordum. 10 15 gune de hiç dogurmamis gibiydim.