DndDin Dün nişanım gelmıstı 15 dk ya kasıktan agrı gırıyor acaba sımdı otu suya koymalımıyım yoksa bıraz daha beklemelımıyım .
Zera_ER DndDin ben tam bilmiormda benm kuzenimin suyu geldiğinde hastanedeyken koydular . Sora sudan biraz icip doğumdan sonrada cıkarın diyolar rahmin kolay toparlansın die. Denemedim ama sadece öyle gördüm yapan arkadaslar daha iyi bilgi verir Allah yardımcın olsun❤❤❤
Bgmbgm DndDin ağrı siklasinca koy bence cnm bende 37 haftalığım aldım Fatma Ana otu inş faydasını görürüz kolay dogumlarimiz olur
Denizim DndDin canim eger sancin duzenliyse zaten suresi kisalarak devam edecektir biraz daha bak eminsen hemen koy suya duani oku suyumdan ic ,hayirlisiyla tek avazda dogur insallah🙏🏻 mubarek gunde gelsin bebegin🌺