Kubraakyuz Merhabalar kızlar nasıl gidiyor ben şuan tam 13. Haftadayım biraz biraz iyi olmaya başladım bel ağrısı çok fazlaydı bende işi bırakmak zorunda kaldım. Sizde durumlar nasıl ?
Yagmur_C Kubraakyuz ben de 12.haftadayım zaten az belirtim vardı şimdi tamamen kayboldu inşallah normaldir bu haller 😀
MYstryy Kubraakyuz bende 13 hafta 2 gunlgum. Ama 3 gundur basim hic tutmuyor surekli bir ağırlık ve uyku hali var o kadarda uyuyorum daha yeni. 2.5 saat uyudum.kalktm ama hala gozumu kapasam uyurum. Normal biseymi bu ya hic bu kadar uyku hali olmsmisti bende
dryaakhrmn Kubraakyuz 13+4 olduk ağrılar başlamadı ama mide bulantısı ve hafif ağrılarımız var ve sürekli uyuma isteği 🥰
Turkerg MYstryy cok cok normal. Ben gunde 5-6 saat uyuyan biri olarak hamileligimin baslarinda 12-14 saat rahat uyuyodum.
hhk bende 11+2 haftayım miğde bulantılarım hiç düzelmedi hala birşeyler yiyemiyorum yedikçede istifra ediyorum. Tavsiyesi olan var mı süreklide hastaneye gitmek zorunda kalmak istemiyorum