Öncelikle herkese hayırlı doğumlariniz olsun rabbim sağlıkla kucağınıza almaya nasip etsin 🙏
Başlıyorum doğum hikayeme .
Öncelikle benim doğumdan 2 hafta önce ağrılarım başlamıştı sırtım agriyodu her gün diyodum ben bugün dogurucam dogumuma 1 hafta kala günde 3 bardak tarçınlı su içtim hurmayı fazlalastirdim sonra çok yürüdüm zaten dogumuma yakın bana bı enerji gelmişti ben normalde uyumayı çok severim ama uyumuyodum çünkü açılmam olmaz korkusuyla yasiyodum o yüzden hep hareket halindeydim doğumdan 1 gün önce eşimin yeğenin kınası var di kınası olduğu sabahı benim nisanim geldi aha dedim ben bugun doguruyorum nisanim geldiği için hastaneye gitmedim akşam oldu kinaya gittik ben oynadım açıkçası dedim bugün dogurucam artık oynadım zipladim hatta bana herkes diyodu kız dogurucam otur diyodu neyse o gün kına bitti evimize geldik uyudum sabah 06.30 da belime bu sancı girdi ama çok kötüydü sonra kasigima vurdu uyudum geri bı baksın gebe vurdu bı ağrı ahaa bugün doguruyorum ben panik bı insanım ama hiç panik yapmadım dakka tuttum eşime daha demedim 10 dk da bı sancı gelmeye başladı eşimi kaldırdım ben doguruyorum aşkım diye nur sen dogurmazsin dedi dalga geçti benimle neyse ben sıcak duşa girdim cikdim sonra sancım sıklaştı kalk aşkım çok kötüyüm dedim hemen eşim üstünü giydi bindik arabaya hastaneye geldik ilk nstye girdim sancım 100 lerde dokdoruma girdim çatı muanesi yaptı 4 santim açıklığın var dedi benim dogumhaneye yönlendirdi ordada bı Altan baktılar yatış verdi elbisemi giydirdiler saat 14.30 da suyumu patlattılar suyum patlayınca sancım dayanilmicak haldeydi ama dilimde hep dua vardı sancım 2 saatte 8 santim oldu sancım geldiğinde ikin dedi ben ikindim saat 17.00 geldiler 10 cm oldu sonra herkes toplandi başıma doğum başlıyor dediler sancım geldiğinde ikin ben ikindim 4 kere sonra bı bakdim kızım çığlığı Allah’ım dunyadaki en güzel şeymiş bu ama nasıl ağlıyorum bende ya çok güzel bı duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🙏🥰