1PrensAnnesi sıcaklar bide 21.haftamdayım bebek büyümeye başlıyor normalde sıkışınca hava sıkabiliyorum diğer ilaçları kendim kullanmak istemedim bide yaygın anksiyete bozukluğum var onun ilaçlarını da kullanmıyorum her ne kadar olsa da bebeğe zararı olmasından çok korkuyorum o yüzden kendimi çok korumaya çalışıyorum ani nöbetlerim oluyor o anlardan çok korkuyorum aslında doktorlar epilepsi nöbeti diyorlar ama psikolojik tedavi ilaçları verdiler sadece tegratol kullandım hamilelikten biraz önce bırakmıştım iyiyim diye hamile olduğumu bilmediğim bi gün nöbet geçirdim sonrasında zaten bebeği öğrendiğimizden beri beni tetikleyecek kimseyle görüşmüyorum bunlarla beraber astım olunca baş etmesi zor oluyor