Herkese merhabaaa 🙋🏼♀️🙋🏼♀️ Bugün doktor kontrolünden geliyorum ilk hamileliğimin üzerinden 2 buçuk yıl geçti normal doğum istiyorum ısrarlarımla doktorumuzla karar verdik herşey yolunda şimdilik normal doğum bekleyebiliriz dedi . Ssvd yapmak istiyorum Allah izin verirse bana doğumu başlatacak kolaylaştıracak neler önerirsiniz☺️ Kız bebekler de 40. Haftayı doldurup geçer mi erkek gibi ☺️ Benim oğlan saolsun gelmek bilmemişti de şimdi de ne zaman dogururum diye kendimi yemeye başladım😅