Mapleleaf 7 haftalik hamileyim asiri kabizim ne onerirsiniz kizlar bir de agzimda bir tat bir kuruluk su iciyorum su sanki bana yetmiyor tuzlu geliyor tadi tatmin etmiyor susuzlugum gitmiyor yani yasayanlar var mi
Toprakdag Mapleleaf bende 7 haftaligim 4gun oldu kefir içmeye başladım ve ikiniyorum hem korkuyorum hem canım da acıyor hafta ya kontrolüm var doktor a soracağım daha önce yazilanlarda enterogermina kullanmış biri iyi geldiğini yazmış bende danisacagim olur derse onu kullanmayı düşünüyorum
Beneklikedi Mapleleaf dr bana kuru kayısı ve kefir önermişti. Çok şükür sıkıntı yaşamıyorum. Bi de bol su tüketin..
Nidaabaserr Mapleleaf lifli gıdalar tüketin ananas gibi bulursanız portakal.. Akşamdan 2 kayısıyı suya ıslayın sabahları kalkınca suyunu içip sonrada kayısının kendisini yeyin 🙂 bende çok kabızlık yaşıyordum o haftalarda bu şekilde geçti bende umarım size de faydası olur
Fuliaa90 Aksamları 2kayısıyı su ile kaynatıp suzgecten gecirip ıcmıstım . Kan ılacına gecınce kabızlık tamamen tavan yaptı . Neysekı dokturum bir magnezyum verdi o cok iyi geldi . Öncesinde duphalac durup aldım oda fayda etmemıstı
Mapleleaf Ya artik canim yanmaya basladi progesterone kullaniyorum o da yapiyor kesin ama buyuk sorun haline geliyor hayatimi etkiliyor artik ikinmaktan ne illet bir seymis
Mapleleaf Toprakdag doktorunuzla konustuktan sonra ne dedigini yapabilir misiniz buraya cok sevinirim
Toprakdag Mapleleaf şimdi konuştum doktorum Gebelik ile ilgili yeteri kadar çalışma yok dedi duphalac önerdi
Edae Ben bugün doktorumla konuştum sabah aç Karnına ılık suya 1 kaşık bal at iç dedi. Ben de her sabah su ve activa yiyorum ayrıca şalgam içiyorum bazen çok iyi geliyor. Sütü de azalttım onun yerine yoğurt kefir yiyorum artık daha iyiyim.
Toprakdag Mapleleaf ben progestan kullanıyorum birde iğne ilk 3ay ve son aylarda olabiliyor normal yani