snmacan Hanımlar merhaba Özellikle geceleri ve yoğun olarak sol elim şişiyor. Sol ayağım da aynı şekilde sağa göre biraz daha şişiyor. Kütük gibi olmasından dolayı rahatsız ediyor ne yapabilirim rahatlama için?