Kızlar hepinize hayırlı sabahlar benim hikayem cumartesi gece başladı ❤ Tabi ben anlamadım 36+4 olduğumuz için daha zamanı var diye düşünüyordum normal bi kasık ağrısı sandım meğer oğlum gelmek istiyormuş sabah oldu sancılarım gidip gelmeye başladı en son 14.00 gibi suyum geldi eşim çalışıyordu evde yalnızdım hemen komşumu ve eşimi çağırdım hastaneye geldik. Geldiğimizde 1.5 cm açılmam vardı ama annem yanımda olmadığı için çok korktum normal doğumdan sezeryan diye tutturdum gözümü açtığımda oğlum yanımdaydı o anı yazmakla ifade edemem kokusu, nefes alışı o kadar huzur verici ki.... Rabbim hepimizi kavuştursun tavsiye olarak sakın korkmayın sezeryan da olsa normal de olsa sağ salim alın yeter ki bebişlerinizi 💕💕💕