Ysmogretmen benim var ilk gebeliğim 23. Haftadayız suan da ama 20. Haftadan sonra gelmeye basladı hemen hemen. Doktorum ve saglık ocagındaki ebe olabilr normal dedi. Sıkılmaması gerektiğini söyledi erken doğumu tetikliyormus bide ilk süt bebeği sarılıktan korurmuş . Ama kendiliğinden gelmesinde sıkıntı olmazmıs . Hayırlı doğumlar olsun canım 🤗🧚♀️