Belinay_AliEge 39+3 te olduğun icin dememistir bu aralarda böyle düzensiz sancılar cok normal çünkü yalancı oluyor bunlar düzenli belli araliklarla gelip giden sancilar gercek doğum sancısı oluyor benim ilk 3 saatte vir geliyordu mesela 39+4te doğum yapmıştım bende bundan 2 sene önce