Biraz geç iyileştiğim için anca fırsat bulabildim yazmaya geçen hafta tam 38+0 da doğum yaptım. Önceki gün içime doğmuş gibi kalkıp evi dip bucak temizledim enerjim gayet yerindeydi sonra bi güzel yürüyüş yaptım üstüne pilates de eklenince haliyle doğuma zorlamışım kendimi farketmeden. Ertesi sabah saat 6.55te gözlerimi açtım hayret ilk defa uyanmadım gece deliksiz uyudum dedim meğer son hediyeymiş 😊 tam 7de ilk sancımı hissettim dikkate almadım 5 dk sonra tekrar geldi sancı derken 3-4 defa tekrarladı eşimi uyandırdım bebek geliyor diye bu arada son kontrolümde doktorum epidural istersen yapabilirsin kesinlikle normal istiyorum diye kahramanlık yapacaktım. Neyse sancılarım artmaya süre kısalmaya başladı 7den 10.30 kadar direndim sonunda dayanamadım yolda ağrı şiddetlenince kahraman mıyım ben bu nasıl ağrı epidural istiyorum diye tutturdum eşime. İşlemler yapıldı canım çok fena yanmaya başladı dayanılmaz bi ağrı resmen 12de anestezi uzmanı geldi iğneyi yaptı ben 15 dakika sonra kuş gibi hafifledim ağlamalar kesildi acıktım bir şey yiyeyim dedim de nerdeeee su bile yasak sakız çiğnedim ben de uzanmış milletin storylerini izliyorum arada çatı muayenesi ile keyfim bozuluyor açılmalar çok hızlı oluyor saat 3.00 epidural etkisi azalmaya başladı 3.dozu vermeleri gerekiyor ama ne hemşire ne doktor ne de eşim beceremedi enjektör bozuktu derken baya baya hissetmeye başladım sancıları feryat figan 10 cm olmuştu son dozu vermeyi beceremedileri için şiddetli sancıyla doğumhaneye girdim masaya çıktım hadi nazlı derin nefes al ve ıkın dediler ilk seferde beceremedim ağrıdan tekrar dene dediler ve hop tıpa tıp bana benzeyen bi surat bana bakıyor bütün o ağrılar gitti kuş gibi hafifledim iki dakika kalmışım masada son yarım saat dışında her şey mükemmeldi ama normal doğum ile epidural karışımı bir şey oldu. Çok şükür bebeğim şuan kucağımda koca gözleriyle bana bakıyor muazzam bir his Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin 🙏🏻 Tek nefeste gelsin melekleriniz inşallah 😊🥰