Herkese merhaba. 32. Haftasa böyle yoğun halsizlik yaşayan var mı? Sürekli uyuyorum ama düzensiz uykular bir türlü dalıp rahat edemiyorum. Karaciğer enzimlerinden biri yüksek çıktı bir miktar. Ara ara kaşıntılar da oluyor fakat bu halsizlik hiç çekilecek gibi değil.