Dogum yapali 45 gun oldu dogumdan sonra kanamam cok olmuştu ama sonradan azaldi 2 buçuk hafta felan surdu kanamam. Sonra afedersiniz 40 ima kadar sarı bi irin aktı. Iste 40 im cikinca hepsi bitecek saniyordum.ama.41 den sonra bende yine kanama başladı ilk boyu kahverengi geldi az az şimdi açık kirmizi kan şeklinde geliyor. Anneme.sordum 40 dan sonra adetmi oldun acaba dedi. Hic bi sekilde tecrübem de yok kızlar başına bu sekilde gelen varmi acaba